DE CE CRED CA X-FACTOR ROMANIA E PROST


Chiar acum o concurenta interpreteaza Nothing Else Matters. Iar problema mea e ca am memoria foarte buna. Imi amintesc perfect cat am detestat mizeria numita 3 sud est si infectia numita akcent. Toate piesele lor jignitoare la adresa oricarei fiinte inteligente, toate "hiturile" si playback'ul care ii plimbau an de an in toata tara, la toate festivalurile berii, pe tot litoralul, in emisiunile lu' manelista aia de Teo, zero-talentul ala de Maruta si alti nimeni de teapa lor.


Imi amintesc emisiunile lu' Morar cu toate nespalatele si bagaboantele si proastele pe care s'a bazat ascensiunea lui dubioasa in cariera absolut banala si degeaba pe care si'a construit'o. Imi aduc aminte de paula seling manelista scuzandu'se. Ce au toti monstrii astia in comun? Jurizeaza x factor Romania. Se fac ca fac. In aceasta emisiune unii dintre ei sunt "mentori", judeca valoarea, sunt "producatori muzicali"... Nu. Ei produc doar bani speculand sentimentele concurentilor (a caror valoare nu are rost sa o discut eu) si ale privitorilor in gol.


Emisiunea asta nu face decat sa schimbe sensul termenilor "muzica" , "producator", "talent", "bun simt", totul doar ca sa'si duca cei implicati traiul soios si pe spinarea altora in continuare. Ma bucur ca sunt mai multi care nu se uita decat cei care se uita, si ma bucur ca exista termen de comparatie pe internet, ca sa se taie de tot picioarele scurte ale acestei minciuni cat mai repede. Si nu m'as agita inca o data ca pestele pe uscat, doar ca stupizii astia formeaza opinii, fac lucrurile sa para altfel decat sunt, isi bat joc de valoare si de adevar, insasi existenta lor jigneste ideea de creatie. Si m'am saturat de 20 de ani incoace de astia care mentin starea de prostie si de prosteala, care impun ritmul lor incet si gaunos si mai ales dusmanos. Cat o sa traiesc o sa lupt cu astia. Si nu pentru ca ii urasc. Ci pentru ca ii dispretuiesc si pentru ca ce fac ei e rau. Rau de tot. Si o fac constienti.



Mediocritate, prostie si rautate. Asa pot caracteriza prezenta in televiziuni a unor asemenea non-valori. Astia vorbesc despre muzica si arta, judeca si dau verdicte, tin locul unora capabili care ar putea sa ajute, care ar face din inima si s'ar si pricepe. Mi se pare sinistru ca toti cei care s'au ridicat mancand cacat, promovand cacat, cantand cacat, sa ocupe pozitiile celor care ar merita sa arate lumea asa cum ar trebui sa fie de fapt, libera si frumoasa. Ca si cum unii care au facut bani omorand si jefuind ar face de fapt legile. A! Stai putin... :)