COMA - Interviu cu Catalin Chelemen



1. Suntem spre sfarsitul anului 2011. Coma exista frumos, are concerte, are fani, cum te simti?

:))).."invatatorule..invatatorule.." faci tu cum faci si totul devine frumos :D
Coma intr-adevar exista... si e placut sa simt si sa vad ca e asa.
Dupa un 2011 "totally fucked up" si un 2010 sec, faptul ca vorbim din nou de concerte, de fani, de fane* si de piese noi si de videoclip-uri...eee....tare:D... sa vedem acum cat o sa ne tina :))))

*de la Deviant :D

2. Cum a fost concertul de la Brasov?

1 octombrie – club Rockstadt!
:D…stiam ce avem de facut… asa ca, ce putea sa mearga rau? :))
O gramada de lucruri, e adevarat :)))) dar crede-ma ca muream cu toata gramada aia de gat!:))
Trebuia sa fie o seara frumoasa! Indiferent de situatie!
Si pana la urma, asa a si fost!
Mii de multumiri celor din Brasov !!!

3. Stiu ca Sheriffu' canta cu voi acum. Povesteste'mi putin despre asta.

De curand am dezvaluit si noi cine e noul venit :)))…din cate am inteles, unii chiar se asteptau la alegerea asta. Lucru ce nu poate decat sa ne bucure si sa ne confirme inca o data ca am decis bine :D
Cu Sheriff’ ne stim de foarte mult timp. De aceea a si fost primul la care ne-am gandit in momentul in care s-a pus problema.
Initial a parut extrem de calculat si extrem de “politically correct” cu noi :))). Dar intre timp l-a luat Sorin ”ce baiaaaat” Petrescu sub aripa lui si acum e totul ok :D
Concertul de la Brasov a fost primul cu Sheriff la chitara. Si, dupa cum ziceam si mai sus, a fost unul de care o sa imi aduc aminte intotdeauna cu placere.


4. Iti amintesti desigur anul 2001 si cum era atunci. Cum vezi totul dupa acesti 10 ani?

La fel … doar ca cu alti ochi..:D

5. Ce isi propune Coma pentru viitorul apropiat ?

Hmmm…:)… (de-abia astept sa te vad!!!!!)

De ceva timp (ani) Coma a tot lucrat la un al patrulea album (dupa Somn, Nerostitele si Light)… album care ba a fost aproape gata, ba nu a mai fost, ba s-a schimbat, ba bla, ba bla, ba bla, ba bla…..separarea de Calin a cam pus capat acestui joc de “ba e, ba nu e”. Si asta nu pentru ca el ar fi comandat jocul respectiv ci pentru ca aportul sau la ceea ce ar fi urmat sa fie acest al patrulea album Coma era unul foarte mare. El nemaifiind, totul s-a reluat de la aproape zero.
Si s-a ajuns intre timp la o noua serie de teme.
Unele mai mult, unele mai putin avansate in momentul de fata.
Avem insa gata o piesa care se numeste “Semn” si pentru care in curand vom filma un clip dar pana la sfarsitul anului ne-am dori sa avem 2 clipuri care sa poata fi difuzate.
Tot pana la sfarsitul anului vor fi si cateva concerte, unele stabilite deja iar altele in curs de…(pentru detalii urmariti pagina noastra de facebook :D)
De plictisit nu o sa ne plictisim :))) de propus… ne propunem sa rezolvam cat mai multe (lucruri din cele enumerate mai sus) in cat mai scurt timp.
Daca reusim sa o facem si bineee…..:D


6. Spune'ne cateva cuvinte despre piesa cu DJ Undoo.

:))) M-a sunat intr-o zi (acum un an jumate cred) si mi-a zis asa:
“Vreau sa fac un album pe care sa fie toti oamenii cu care am colaborat vreodata. Te bagi?”
Iar eu am zis: “Binenteles!”
Si din momentul ala mult timp nu am mai vorbit. Nu aveam nicio idee. Si Undoo ma mai suna si eu nimic….mi-era si rusine sa mai raspund la telefon :))))
Dar timpul le mai aseaza si bine cateodata..
Piesa a fost facuta pana la urma pe ultima suta de metri.
Mixajul final a fost terminat cu o zi inainte de a se da drumul albumului.
Piesa se numeste NEMESIS, albumul pe care se gaseste “Ain’t Fast Food Music” si s-a difuzat si cred ca inca se difuzeaza la Radio Guerilla.
Si pare ca a placut. Lucru care ma bucura. Sper sa reusim sa ii facem si un clip la un moment dat.

Si da, am luat in calcul si posibilitatea unei colaborari mai serioase cu DJ Undoo pe viitor :D

7. Ce muzica iti mai place in ultimul timp?

:)))) Aceeasi ca si pana acum…

8. Te gandesti sa iesiti cu Coma in afara granitelor?

In vacanta da!!! De zece ani incercam si nu reusim…:)))) mergem numai bisericute bisericute ... doi cate doi… desi am fost si aproape toti de vreo 2 ori. Dar perioade scurte gen 3-4 zile…. Irelevant….:)))

9. Simti ca merita, per total, drumul pe care l'ai ales?

Toate greselile pe care le-am facut si de pe urma carora am tras… au fost ale mele… generate nu de drum ci de incapacitatea mea de a-i face fata in unele momente…
Cine poate spune ca daca as fi ales alt drum ar fi fost mai simplu? Sau cu mai putina bataie de cap…hmm :)…..am ales ce mi-a placut …. Daca merita?….:D….merita fiecare vanataie !!!

10. Transmite'le ceva celor care vor veni la concertul din Elephant.

Am sa vin “incarcat” cu tot ce imi e mai greu de carat in zilele astea.
Ca sa am cu se dau de pamant in burta elefantului.
Le sugerez sa faca la fel :D