ca idei aruncate, nu ca un eseu.


de prin generala de cand am descoperit muzicile astea de la metal la rock, industrial, electro nebun si multe altele mi s-a parut foarte important mesajul multor trupe de la skinny puppy la slayer, sepultura, tool, dredg, FLA, offspring, merzbow si cate altele. la inceput nu intelegeam foarte mult din ziceau oamenii aia dar mereu am avut ceva la care sa ma ma gandesc mai bine fie la probleme legate de religie, economie, animal rights, compasiune, ura, violenta, nationalism, rasism si cate altele. mereu am avut asa o simpatie ptr oameni cu aceleasi gusturi muzicale, mi se parea ca si ei inteleg multe lucruri dintre porcariile ce ne inconjoara si ma gandeam ca daca suntem mai multi care STIU e totul ok si ca muzica asta chiar are putere. nu are. e o mare frectie. azi dupa atatia ani vad foarte multi oameni cu care imi e rusine sa impartasesc gusturile alea muzicale. oameni care striga sus moarte tiganilor, moarte ungurilor, moarte cainilor, muie bucurestenii, muie, moarte, muie, moarte si asculta hardcore sau sludgeuri, experimentale si chestii in general cu pretentii si din care inteleg, nici nu stiu daca se chinuie cineva sa mai inteleaga ceva sau daca e ceva important din toata treaba asta cu muzica. mai o bere mai un dat din cap, cam asta e limita. pentru toti astia cu limitele astea, nu va mai bagati in seama cu mine. nu ma mai salutati, daca aveti trupe de gen nu vreau sa am de a face nici cu muzica voastra, cu nimic. nu vreau sa stiu nici ca existati si ca ascultati vreo mare abureala, vedeti-va de viata voastra micuta si imbecila si FOAD cu berea in mana.

Marius Costache