Live And Let Die


Uploaded by GunsNRosesVEVO on 24 Dec 2009
Music video by Guns N' Roses performing Live And Let Die. (C) 1991 Guns N' Roses

Ieri cred ca am inteles cea mai importanta lectie din viata mea. In general ma agitam foarte mult cand simteam ca unii vorbesc aiurea, ca denatureaza sensuri. Dar chinuindu'ma de fiecare data sa ma bag eu, sa incerc eu sa schimb, sa discut, sa gasesc o cale, mi'am dat seama ca imi consumam energia inutil, scopul lor e captarea atentiei cu orice pret, nicidecum rezolvarea vreunei probleme. Astfel m'am trezit ca nu mai aveam timp sa fac de fapt ce conta mai mult, adica ceva concret, sa caut si sa ofer o alternativa cum ar veni; care e mai importanta pentru cei care o asteapta decat sa asiste la o cearta penibila cu finalitate nula. Si cand am vazut cat de inversunati pot fi unii impotriva vietii neintelegand problema in complexitatea ei si reducand totul la micile lor neghiobii si strambaciuni, m'am gandit..."oare ce'i recomnada pe ei ca sa merite a fi luati in seama? ce'au facut ei, concret, care poate fi aratat, care a schimbat frumos ceva in cineva?" Si cand mi am dat seama ca nimic, am luat hotararea sa'mi vad de ale mele si sa ma bucur ca viata mi i'a scos din peisaj. Nu pot nega partea urata a lucrurilor si nu ma pot preface ca oamenii astia nu exista, dar ma pot concentra pe partea frumoasa alaturi de cei care prefera sa creeze in loc sa distruga. E, pana la urma, o chestiune de alegere. Asa ca "live and let die".